ТОВ "Білоцерківський механічний завод" це реалізація повного спектру ремонтно-механічних робіт
Інженерний відділ
Конструкторське бюро
Конструкторське бюро підприємства представлено підрозділами різної спеціалізації. Інженери нашого підприємства мають максимальну кваліфікацією в зонах своєї спеціалізації, що дозволяє нашій продукції відрізнятися від аналогів високим ступенем опрацьованості.
Робота інженера-конструктора полягає фактично у видачі конструкторської документації виробництва. Для цього інженеру-конструктору необхідно умоглядно уявити конструкцію вироби, вузол, деталь, створити тривимірну модель, перенести модель в креслення.
Крім цього здійснюється аналіз деталі на технологічність (реально чи наявним обладнанням виготовити те, що на кресленні) і нормативний контроль (відповідність креслення нормативним документам, правильність оформлення).
Відділ технічного контролю (ВТК)
Самостійний підрозділ нашого підприємства, яке здійснює незалежний контроль відповідності продукції встановленим вимогам і гарантує це відповідність споживачеві.
Відділ технічного контролю підпорядковується вищому керівництву підприємства, що забезпечує незалежність контролю.
Вимоги до продукції встановлюють в контрактах (договорах), в нормативній (стандарти) і технічної (конструкторської та технологічної) документації.
Факт приймання продукції ВТК і гарантійні зобов'язання організації відображають в паспорті продукції (або в іншому документі: сертифікаті, ярлику, етикетці, свідоцтві про приймання, інструкції з застосування).
Система менеджменту якості
Гарантією стабільності якості продукції ТОВ "БЦМЗ" є розроблена і впроваджена на підприємстві система менеджменту якості, яка грунтується на ISO серії 9000. Ми заявляємо про свою прихильність принципам цих міжнародних стандартів і зобов'язуємося дотримуватися їх вимоги у всіх сферах діяльності підприємства.
Основним стратегічним завданням в області якості ТОВ "БЦМЗ" вважає: максимальне задоволення потреб замовників, збереження довіри своїх замовників з дотриманням законодавчих і правових норм і отримання на цій основі прибутку, що забезпечує економічну стабільність і довговічне функціонування підприємства.
Керівництвом підприємства встановлено наступні шляхи досягнення стратегічної задачі:
• збір і аналіз інформації про задоволеність замовників;
• підвищення престижу підприємства, шляхом повного і своєчасного виконання договірних зобов'язань перед замовниками та постачальниками;
• розширення ринків збуту і освоєння нових видів продукції і послуг;
• постійне вдосконалення ефективності системи менеджменту якості на основі результатів аналізу даних, аудитів, коригувальні та запобіжні дії, а також аналізування з боку керівництва;
• впровадження в свідомість кожного працівника розуміння того, що:
• ми маємо роботу, тому, що у замовника є потреба в нашій продукції;
• ми повинні найбільш повно задовольняти потреби кожного замовника;
• ми повинні мати більше замовників, тому, що кожен наш замовник має вплив на ринку.
Завдання
Запобігання випуску підприємством продукції, яка не відповідає вимогам стандартів і технічних умов, затвердженим зразкам (еталонам), проектно-конструкторської та технологічної документації, умовам поставки та договорів, або некомплектної продукції, а також зміцнення виробничої дисципліни і підвищення відповідальності всіх ланок виробництва за якість продукції, що випускається.